onsdag 30 mars 2011

toppar

70kr
svart topp/tunika med cremevit spetsapplikation i ringningen. tyget är lite slinkigt och halvblankt, troligtvis polyester. hittar ingen storleksmärkning men skulle gissa på runt storlek 52/54. sitter lagom löst på mig som är 50/52. det finns ett par matchande byxor till den här också om man vill ha.

50kr
lila draperad topp/tunika med fickor i fram. ärmhålen är stora så man måste ha något under. sparsamt använd. märkt storlek 46/48, den är oversize så den kan passa både större och mindre.

50kr
blommig topp med puffärm. hittar ingen storleksmärkning men tror den är runt storlek 54/56. sitter löst på mig som är storlek 50/52. mycket sparsamt använd.

50kr
grå topp med trekvartsärm och rynkning i fram. märkt XL och sitter perfekt på mig som är storlek 50/52. väldigt stretchig så den kan pass både mindre och större.

50kr
cremevit topp med långärm och strassdetalj i fram. helt fantastiskt skönt och svalt tyg. hittar ingen storleksmärkning men tror den är runt storlek 54/56. den sitter löst på mig som är storlek 50/52. mycket sparsamt använd.

1 kommentar:

  1. är intresserad av det mörkblåa linnet

    min mailadress är ttooove@hotmail.com

    följer din blogg också förresten :)

    SvaraRadera