söndag 20 mars 2011

klänningar och kjolar


150kr såld
helt sinnessjukt snygg rutig omlottklänning med pleats i kjolen. så himla ledsen att den inte passar mig längre! märkt storlek 46/48 och passar nog perfekt på den storleken. eftersom den är omlott går den att variera lite i storlek, men jag som är bredaxlad kan inte ha den längre. sparsamt använd. ena omlottbandet har lossnat och jag har sytt dit det med sicksacksöm, det syns dock inte vid användning då knytbandet sitter över.

100kr såld!
svart skaterskirt i trikå. märkt storlek 50/52. jag kan ha den men upplever den som väldigt stor. den kan nog passa minst upp till storlek 56, kanske större. bred linning som går att vika ner och fint klockad kjol. helt oanvänd.

50kr såld!
röd klänning med puffärm och knytband i midjan. passar mig som är storlek 50/52 men sitter nog fint på mindre storlekar också. använd men i fint skick.

50kr
sjukt fin lilamönstrad klänning med falsk omlott. jag bytte till mig den på loppisen men den passar mig tyvärr inte färgmässigt :(. sitter bra på mig som är storlek 50/52, men sitter nog ännu bättre på storlek 46/48. hur fin som helst med knappar i slutet på trekvartsärmen och 20talsaktig veckning i livet.

50kr såld!
rödblommig trikåklänning i skjortmodell med knytskärp. sitter löst på mig som har storlek 50/52, kan nog passa ännu större. enkelt tshirtaktigt tyg med tryckta blommor. sval och skön på sommaren.

alla kläderna är visade på en docka med ca storlek 44. kommentera eller maila om du vill ha ett plagg!

2 kommentarer:

  1. hej, vad blir ungefär fraktkostnaden?

    SvaraRadera
  2. det beror på vad du vill ha! jag skickar gärna i postens förfrankerade kuvert som kostar mellan 30 och 85kr beroende på storlek.

    fraktkostnad för ett plagg blir troligtvis runt 50kr. ett bälte blir runt 30kr. vill du ha flera plagg blir det 65-85kr.

    SvaraRadera