söndag 20 mars 2011

toppar

60kr
svart stickad tröja med randig struktur från H&M. vid upptill och smal nertill med vida trekvartsärmar. märkt storlek L, passar perfekt på mig som är storlek 50/52 för det mesta men kan passa mindre storlekar också. använd men i bra skick.

60kr såld!
randig tröja med draperad form. tunnstickad kvalitet. tröjan på bilden är marinblå med vita streck. jag säljer även en exakt likadan i helsvart. märkt storlek M/L och sitter löst draperat på mig som har storlek 50/52 men sitter nog ännu bättre på lite mindre kroppar. båda tröjorna är mycket sparsamt använda, max 1-2ggr.

70kr
grå långkofta med uppvik på ärmarna. oversizemodell med vida halvlånga ärmar och två stora fickor. sparsamt använd. passar på mig som är storlek 50/52 men sitter nog fint på både större och mindre kroppar också.


50kr
ljust vinröd v-ringad topp. sitter normaltight på mig som är storlek 50/52 men passar även mindre då den är snygg när den sitter lite löst som på bilden också. den ska egentligen ha ett matchande knytskärp som jag har slarvat bort, så den har små skärpstroppar i midjan. supersnygg med ett bälte i midjan. jätteskön och mjuk trikå med fint fall. använd max en gång om ens det.

50kr
helt oanvänd lila topp med puffärm från H&M. märkt storlek XL men jag tycker den är ganska stor i storlek. sitter normaltight på mig som är storlek 50/52.

50kr såld!
supersöt och preppy bolerokofta med hellånga ärmar. märkt storlek 46/48 och sitter tight på mig som har storlek 50/52. mycket sparsamt använd.

alla kläderna är visade på en docka med ca storlek 44. kommentera eller maila om du vill ha ett plagg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar