lördag 4 juni 2011

lite sommarkläder

100kr såld!
maxiklänning med stort fjärilsmönster. hemmasydd och passar mig som är 170cm lång med storlek 50/52, den är dock mycket stretchig och kan passa både större och mindre beroende på hur tight man vill att den ska sitta. sparsamt använd men i bra skick med någon enstaka noppa under armarna. såhär ser den ut på.

200kr SÅLD!
svart veckad kjol som når halvvägs ner på låret på mig som är 170cm lång. tyg med lite stretch och fint fall. hemmasydd och den passar perfekt på mig som har en midja på 118cm men den har en liten resårdel i ryggen så man kan vara lite större också. mycket sparsamt använd. såhär ser den ut på.

150kr såld!
grön midiklänning med blommotiv och veckad detalj i ringningen. hemmasydd och passar mig som har storlek 50/52 perfekt. såhär ser den ut på.

200kr såld!
svart fuskskinnjacka med sömdetaljer. märkt storlek 48, passade mig då jag var ca storlek 48/50, men passar även större om man struntar i att stänga dragkedjan. använd men i mycket fint skick.

50kr såld!
prickig rosa topp med svarta små prickar. puffärm och fin 40talsdetalj i ringningen. märkt storlek L men passar nog även XL. använd och helt ok skick.

100kr såld!
klänning med randig överdel och svart underdel. märkt storlek 2XL, passar mig som är storlek 50/52 men kan nog passa fint även på större. använd men i fint skick.

2 kommentarer:

  1. Ohh. Är intresserad av jackan ifall den finns kvar. :) / Jenna

    SvaraRadera
  2. Har du sålt kjolen? Annars vill jag köpa den :) tror du det funkar om man har lie mindre midja? Typ 110 cm

    SvaraRadera